Tunisko - hygienická opatření

Cestující přilétající do Turecka jsou povinni v letadle vyplnit vstupní formulář. Více informací naleznete ZDE.

Sanitární protokol pro turistický sektor v Tunisku

Cílem „Sanitárního protokolu pro sektor cestovního ruchu v Tunisku“ (Protocole Sanitaire du Toursime Tunisien - PSTT) je zvýšit hygienickou bezpečnost v Tunisku a zabránit šíření onemocnění COVID-19. Protokol je souborem pravidel týkajících se pobytu každého zahraničního klienta v Tunisku, od vyzvednutí z letiště, přes ubytování a pobyt v hotelu a končí fakultativními výlety a návratem do země. Nově vytvořená pravidla doplňují již existující hygienické a sanitární normy v sektoru cestovního ruchu, které po celá desetiletí zajišťují nejvyšší úroveň bezpečnosti a kvality hotelů v Tunisku. Hlavní pokyny jsou následující:

Bezpečnost během příletu a transferu

• Nařízení nošení ochranných masek a vhodných rukavic službou odpovědnou za vyzvednutí a převoz klientů do hotelů.
• Zachování doporučené vzdálenosti mezi klienty během příletu/odletu, transferu a manipulace se zavazadly.
• Ve vozidlech sloužících k transferu může být obsazeno pouze 50 % míst.

• Všechna vozidla by měla být dezinfikována pokaždé po provedení služby.

Bezpečnost v areálu hotelových objektů

• Nařízení nošení ochranných masek nebo štítů hotelovým personálem.
• Hotelový objekt nesmí překročit 50 % své ubytovací kapacity.
• V hotelu je zakázán pobyt osob, které nejsou ubytovány v daném objektu.
• Povinnost zavedení služby „a'la carte“ v hotelových restauracích.
• Informační materiály vztahující se k nově platným hygienickým postupům jsou poskytnuty hotelovému personálu a klientům.
• Hotelové objekty jsou povinny pozastavit všechny akce, které shromažďují lidi a sportovní aktivity v bazénech.
• Určení a příprava vhodného počtu pokojů, ve kterých bude možné dočasně izolovat osobu v případě příznaků onemocnění.
• Je-li u klienta potvrzeno onemocnění COVID-19
, je pokoj, ve kterém daná osoba pobývala vyloučen z používání a je vydezinfikován pod dohledem osoby, která je odpovědná za hygienické záležitosti v hotelu.
• Povinná přítomnost zdravotní sestry/ošetřovatele a osoby odpovědné za hygienu v hotelu. Zajištění dalšího úklidového personálu.
• Vytvoření dezinfekční zóny pro zavazadla před registrací na recepci.
• Kontrola tělesné teploty všech zaměstnanců hotelu a všech hotelových hostů pomocí bezkontaktního infračerveného čelního teploměru.
• Minimalizace doby pobytu klienta na recepci.
• Umístění dalších dávkovačů s dezinfekčním prostředkem na ruce dostupných pro hotelové hosty.
• Systematické čištění a dezinfekce společných prostor (každých 30 minut), stejně jako klíčů/karet po každém použití. Systematické větrání všech pokojů.
• Uklízení pokojů a dezinfekce všech dotykových povrchů, koupelny, filtrů klimatizace a větracích otvorů po každém klientovi. Důkladné větrání pokoje (minimálně 3 hodiny).

Bezpečnost v hotelových restauracích

• Nařízení nošení ochranných masek personálu v restauraci.
• Snížení kapacity restaurace o 50 % při dodržení minimální vzdálenosti 2 metrů mezi každým stolem.
• Umístění dalších dávkovačů s dezinfekčním prostředkem na ruce.
• Systematické uklízení, dezinfekce a větrání restauračních místností před a po obsluze.
• Zavedení restaurační služby „a'la carte“.
• Poskytování restaurační služby v podobě pokojové služby na žádost klienta.

Bezpečnost během fakultativních výletů

• Dodržování vzdálenosti mezi klienty během návštěvy památek a muzeí, stejně jako během zastávek a setrvání na veřejných místech (kavárny, restaurace, obchody...).
• Turistický průvodce, stejně jako všichni účastníci výletu mají nařízeno nošení ochranné masky.

Protokol byl vytvořen na základě mezinárodních pravidel a pokynů platných v mnoha zemích s cílem zajistit vhodné bezpečnostní postupy v rámci prevence a boje proti šíření onemocnění COVID-19.

Pobočka Ostrava

Nádražní 142/20
702 00 Ostrava, Moravská Ostrava

Otevírací doba

Po - Pá 08:00 - 17:00

Číslo účtu: 2621338329/0800

Obchodujeme s aktuálním kurzem 1zł = 6.1 Kč