Na webu právě probíhá údržba. Některé obrázky se nemusí zobrazovat. Na opravě pracujeme. Děkujeme za pochopení.

Časté dotazy

 
 
Má cestovní kancelář Rainbow Tours sjednáno platné pojištění proti úpadku?
Ano, cestovní kancelář Rainbow Tours je pojištěna u pojišťovny TU Europa a.s. - cerifikát pojištění proti úpadku
 
Jakým způsobem si můžu zájezd objednat?
Vámi vybraný zájezd si můžete nezávazně objednat online po kliknutí na "Spočítat cenu" a vyplněním "Nezávazné objednávky zájezdu". Naši pracovníci vždy ověří dostupnost zájezdu a aktuální cenu a provedou nezávaznou rezervaci. Obratem Vás budou kontaktovat a informovat o dalším postupu. Zájezd si také můžete zakoupit osobně v naší pobočce na Nádražní ul. 142/20 v Ostravě a NC Géčko na ul. Spojovací 396 v Ostravě, u našich prodejců a nebo telefonicky na čísle 595 540 934.
 
Najdu na rainbowtours.cz kompletní nabídku cestovní kanceláře Rainbow Tours?
Vzhledem k rozsahu nabídky neustále pracujeme na překladu jednotlivých zájezdů a postupně je v českém jazyce zveřejňujeme. Kompletní nabídku zájezdů najdete na stránkách www.r.pl. V případě zájmu o konkrétní zájezd prosím kontaktujte naše pracovníky na tel: 595 540 934, kteří Vám zájezd zarezervují a poskytnou kompletní servis v českém jazyce.
 
Jsou ceny zájezdu již konečné?
Ano, cena zájezdů již obsahuje veškeré letištní, bezpečností a palivové příplatky. V ceně některých zájezdů nejsou zahrnuty poplatky související se vstupem do země, jako například víza, vstupy do památkových objektů v případě poznávacích zájezdů a v některých zemích povinné odletové taxy. U konkrétních zájezdů naleznete informace, co je v ceně zájezdu zahrnuto a co není. Cena zájezdů a letenek je pevně dána v polských zlotých. Pro stanovení ceny v českých korunách používáme interní kurz. Dostupnost zájezdů a aktuálnost cen ověřujeme každých 15 min, přesto se může stát, že některý termín může být již vyprodaný a aktuální cena se může lehce lišit. Konečnou cenu samozřejmě ovlivní Vámi vybraný typ pokoje a stravy, místo odletu, počet dospělých osob a dětí. Na stránkách zveřejňujeme cenu v nejlevnějším dostupném typu pokoje.
 
Jsou v destinacích česky hovořící delegáti a průvodci?
Ne, klienti mají k dispozici ve všech destinacích servis polsky mluvících delegátů a průvodců.
 
Jak můžu zájezd zaplatit?
Zájezd můžete zaplatit v hotovosti v Kč nebo platební kartou na naší pobočce Ostravě či bankovním převodem na účet u Raiffeisen Bank č.ú: 7677799901 / 5500. Jako variabilní symbol vždy uvádějte číslo rezervace, které je uvedené na smlouvě o zájezdu! V případě platby bankovním převodem, pošlete prosím ihned potvrzení o provedení platby na email: info@rainbowtours.cz. K platbě zájezdu můžete také využít různé benefitní karty či příspěvy od zaměstnavatele.
 
Co když budu se službami nespokojený, budu řešit reklamaci v polském jazyce?
V případě, že se v průběhu zájezdu vyskytnou nedostatky, je nutné postupovat dle všeobecných podmínek a neprodleně informovat zástupce Rainbow Tours (delegáta nebo průvodce) na místě, aby mohla být sjednána náprava ihned, je-li to možné. Pokud nápravu nebude možné sjednat na místě, máte právo do 30 dnů po návratu z dovolené podat písemnou reklamaci v českém jazyce a my zajistíme její překlad do polského jazyka a její předání na oddělení kontroly kvality a reklamací. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě. Odpověď na Vaši reklamaci Vám pak přeložíme do češtiny. 
Pokud se však Vaše reklamace bude týkat zpoždění letu, poškození nebo ztráty zavazadel je třeba toto řešit přímo s leteckou společností (viz VPÚ). Poškození nebo ztrátu zavazadel je nezbyné nahlásit ihned na letišti letištnímu personálu. Žádost o kompenzaci za zpoždění letu je potřeba podat přes formulář na webových stránkách konkrétní letecké společnosti - budete potřebovat doložit palubní lístky (číslo rezervace nebo letenky není potřeba ve formuláři vyplňovat).
 
Nedostal jsem k zájezdu letenku ani vouchery na ubytování. Je to v pořádku?
Ano, k zájezdům cestovní kanceláře Rainbow Tours nepotřebujete ani letenku, ani vouchery na ubytování, vše nahrazuje Vaše smlouva o zájezdu. V případě, že si zakoupíte zájezd do některé z destinací, do které jsou vouchery nezbytné (např. do Tuniska), budou vám potřebné vouchery zaslány emailem ještě před odletem.
 
Jaké jsou váhové limity zavazadel?
Pro většinu charterových letů jsou v economy class povoleny zavazadla s váhou do 20 kg a příruční zavazadla do 5 kg. Můžete si připlatit také vyšší třídu, kde je povolen vyšší váhový limit. V případě zájezdů s letem na pravidelné lince, se podmínky řídí pravidly konkrétní letecké společnosti. U poznávacích zájezdů s vnitrostátními přelety, prosím nezapomeňte, že zde mohou platit jiné váhové limity (informace najdete v programu zájezdu).
 
Jak zjistím čas odletu?
Časy odletů jsou v době delší než 2 dny před odletem pouze orientační a mohou se změnit. Čas odletu Vašeho letadla zjistíte zde. Stačí uvést sedmimístné číslo Vaší rezervace do kolonky: "Podaj nr rezerwacji" a zobrazí se Vám letový řád. Pokud nebudete něčemu rozumět, obraťte se, prosím, na naše pracovníky a my Vám rádi čas odletu vyhledáme.
 

Kde najdeme na letišti stanoviště Rainbow Tours?
Letiště Katovice - stanoviště Rainbow se nachází na terminálu A (v přízemí), naproti kavárně "Coffee House" obchodu "Relay".  
Letiště F. Chopina ve Varšava - stanoviště Rainbow Tours se nachází mezi zónou B a C (mezi starým a novým terminálem), v zóně označené „Biura Podroży“ (Cestovní kanceláře) – naproti obchodu Virgin. 

Jak se dostanu na letiště v Katovicích?
Informace ohledně dopravy na letiště v Katovicích najdete zde: http://rainbowtours.cz/stranky/letiste-katovice 

Jak se dostanu na letiště ve Varšavě?
Informace ohledně dopravy na letiště F. Chopina ve Varšavě najdete zde: http://rainbowtours.cz/stranky/letiste-varsava 

Nabízí Rainbow Tours slevy na parkování na letišti?
V rámci různých prodejních akcí (např. předprodej zájezdů Exotika, apod.) nabízí Rainbow jako benefit parkování u letiště za 6 Kč (uvidíte jej v objednávkovém formuláři a je potřeba toto políčko zakliknout). Následně obdržíte slevový kód a je potřeba provést rezervaci parkovacího místa. Pokud u Vámi vybraného zájezdu tento benefit chybí, pak tento zájezd akutálně bohužel nespadá do akce a není možné k němu zakoupit zvýhodněné parkování.
Někdy také nabízí přímo letiště zvýhodněné ceny:
Informace o všech akčních nabídkách leiště Katovice najdete přímo na stránkách www.katowice-airport.com
Na letišti ve Varšavě jsou také výhodné ceny za parkování. Více informací najdete zde: http://rainbowtours.cz/stranky/letiste-varsava
Nebo můžete pro nalezení nejvýhodnější ceny parkování využít stránky Parklot.cz 

Co je to Garanční Fond cestovního ruchu?
V souvislosti s novelou Zákona o turistických službách z 26.11.2016 - čl. 10f par. 3 ze dne 26.11.2016 je k cenám zájezdů organizovaných a prodávaných cestovní kanceláří Rainbow připočten poplatek, který je kancelář povinna odvádět v celkové výši do GARANČNÍHO FONDU CESTOVNÍHO RUCHU.
Povinnost vybírání poplatku do GARANČNÍHO FONDU CESTOVNÍHO RUCHU se vztahuje na všechny organizátory zájezdů působících na polském trhu. Z poplatků budou hrazeny možné náklady na návrat turistů do Polska a vrácení peněz klientům za přerušené nebo nerealizované zájezdy v případě, kdy jakákoli polská cestovní kancelář nebude schopna dostát svým závazkům. Výše poplatku se liší a podle nařízení ministra sportu a cestovního ruchu byly přijaty tyto částky:
15 PLN/os. - za letecké zájezdy realizované charterovým letem s výjimkou zemí, které mají pozemní hranici s Polskem
13 PLN/os. - za letecké zájezdy realizované pravidelnou linkou mimo Evropu
10 PLN/os. - za autokarové zájezdy a lety pravidelnou linkou v Evropě s výjimkou zemí, které mají pozemní hranici s Polskem
Novelizované části Zákona o turistických službách jsou k nahlédnutí ve Věstníku zákonů pod odkazem: http://dziennikustaw.gov.pl/du/2016/1334/1 a v nařízení ministra sportu a cestovního ruchu ze dne 21.11.2016 o výši poplatku do GARANČNÍHO FONDU CESTOVNÍHO RUCHU: http://www.dziennikustaw.gov.pl/DU/2016/1900.

Má dítě nárok na slevu?
Dítě (obvykle do 12 let) má nárok na slevu pouze v případě, kdy jsou na pokoji ubytované 2 plně platící osoby a dítě je na přistýlce. Pokud cestuje s dítětem pouze 1 dospělá osoba, platí i dítě plnou cenu (věk dítěte v tomto případě nehraje roli). Věková hranice pro slevu na dítě závisí na hotelu. Nejčastěji uznávají hotely slevu pro děti do 12 let. 

Kolik platí za zájezd dítě do 2 let?
Dítě do 2 let cestuje s Rainbow zcela zdarma (bez nároku na místo v letadle, ale má nárok na přepravu dětského kočárku zdarma). Ve většině hotelů je možné vyžádat pro dítě do 2 let dětskou postýlku (může být za zdarma nebo za poplatek). 

Pobočka Ostrava

Nádražní 142/20
702 00 Ostrava, Moravská Ostrava

Otevírací doba

Po - Ne 09:00 - 20:00 v NC Géčko

Číslo účtu: 7677799901 / 5500

Obchodujeme s aktuálním kurzem 1zł = 6.0 Kč