- Má cestovní kancelář Rainbow Tours sjednáno platné pojištění proti úpadku?
- Jakým způsobem si můžu zájezd zakoupit?
- Najdu na rainbowtours.cz kompletní nabídku cestovní kanceláře Rainbow Tours?
- Jsou ceny již konečné?
- Jsou v destinacích česky hovořící delegáti a průvodci?
- Jak můžu za zájezd zaplatit?
- Co když budu se službami nespokojený, budu řešit reklamaci v polském jazyce?
- Nedostal jsem k zájezdu letenku ani vouchery na ubytování, je to v pořádku?
- Jaké jsou váhové limity zavazadel a jak je to s časem odletu?
- Jak zjistím čas odletu?
- Kde najdeme na letišti stanoviště Rainbow Tours?
- Jak se dostanu na letiště v Katovicích?
- Jak se dostanu na letiště ve Varšavě?
- Nabízí Rainbow Tours slevy na parkování na letišti?
- Co je to Garanční Fond Turistiky?
- Má dítě nárok na slevu?
- Kolik platí za zájezd dítě do 2 let?
Má cestovní kancelář Rainbow Tours sjednáno platné pojištění proti úpadku?
Ano, cestovní kancelář Rainbow Tours je pojištěna u pojišťovny TU Europa a.s. s limitem pojistného krytí převyšující částku 1,4 mld. Kč -
cerifikát pojištění proti úpadku
Jakým způsobem si můžu zájezd objednat?
Vámi vybraný zájezd si můžete nezávazně objednat online po kliknutí na "Spočítat cenu" a vyplněním "Nezávazné objednávky zájezdu". Naši pracovníci vždy ověří dostupnost zájezdu a aktuální cenu a provedou nezávaznou rezervaci. Obratem Vás budou kontaktovat a informovat o dalším postupu. Zájezd si také můžete zakoupit osobně v naší pobočce na Nádražní ul. 142/20 v Ostravě, u našich prodejců a nebo telefonicky na čísle 595 540 934.
Najdu na rainbowtours.cz kompletní nabídku cestovní kanceláře Rainbow Tours?
Vzhledem k rozsahu nabídky neustále pracujeme na překladu jednotlivých zájezdů a postupně je v českém jazyce zveřejňujeme. Kompletní nabídku zájezdů najdete na stránkách
www.r.pl. V případě zájmu o konkrétní zájezd prosím kontaktujte naše pracovníky na tel: 595 540 934, kteří Vám zájezd zarezervují a poskytnou kompletní servis v českém jazyce.
Jsou ceny zájezdu již konečné?
Ano, cena zájezdů již obsahuje veškeré letištní, bezpečností a palivové příplatky. V ceně některých zájezdů nejsou zahrnuty poplatky související se vstupem do země, jako například víza, vstupy do památkových objektů v případě poznávacích zájezdů a v některých zemích povinné odletové taxy. U konkrétních zájezdů naleznete informace, co je v ceně zájezdu zahrnuto a co není. Cena zájezdů a letenek je pevně dána v polských zlotých. Pro stanovení ceny v českých korunách používáme interní kurz. Dostupnost zájezdů a aktuálnost cen ověřujeme každých 15 min, přesto se může stát, že některý termín může být již vyprodaný a aktuální cena se může lehce lišit. Konečnou cenu samozřejmě ovlivní Vámi vybraný typ pokoje a stravy, místo odletu, počet dospělých osob a dětí. Na stránkách zveřejňujeme cenu v nejlevnějším dostupném typu pokoje.
Jsou v destinacích česky hovořící delegáti a průvodci?
Ne, klienti mají k dispozici ve všech destinacích servis polsky mluvících delegátů a průvodců.
Jak můžu zájezd zaplatit?
Zájezd můžete zaplatit v hotovosti v Kč nebo platební kartou na naší pobočce Ostravě či bankovním převodem na účet u Raiffeisen Bank č.ú: 7677799901 / 5500. Jako variabilní symbol vždy uvádějte číslo rezervace, které je uvedené na smlouvě o zájezdu! V případě platby bankovním převodem, pošlete prosím ihned potvrzení o provedení platby na email: info@rainbowtours.cz.
Co když budu se službami nespokojený, budu řešit reklamaci v polském jazyce?
V případě, že se v průběhu zájezdu vyskytnou nedostatky, je nutné postupovat dle všeobecných podmínek a neprodleně informovat zástupce Rainbow Tours (delegáta nebo průvodce) na místě, aby mohla být sjednána náprava ihned, je-li to možné. Pokud nápravu nebude možné sjednat na místě, máte právo do 30 dnů po návratu z dovolené podat písemnou reklamaci v českém jazyce a my zajistíme její překlad do poštiny. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě.
Nedostal jsem k zájezdu letenku ani vouchery na ubytování. Je to v pořádku?
Ano, k zájezdům cestovní kanceláře Rainbow Tours nepotřebujete ani letenku, ani vouchery na ubytování, vše nahrazuje Vaše smlouva o zájezdu. V případě, že si zakoupíte zájezd do některé z destinací, do které jsou vouchery nezbytné (např. do Tuniska), budou vám potřebné vouchery zaslány emailem ještě před odletem.
Jaké jsou váhové limity zavazadel?
Pro většinu charterových letů jsou v economy class povoleny zavazadla s váhou do 20 kg a příruční zavazadla do 5 kg. Můžete si připlatit také vyšší třídu, kde je povolen vyšší váhový limit. V případě zájezdů s letem na pravidelné lince, se podmínky řídí pravidly konkrétní letecké společnosti. U poznávacích zájezdů s vnitrostátními přelety, prosím nezapomeňte, že zde mohou platit jiné váhové limity (informace najdete v programu zájezdu).
Časy odletů jsou v době delší než 2 dny před odletem pouze orientační a mohou se změnit. Čas odletu Vašeho letadla zjistíte
zde. Stačí uvést sedmimístné číslo Vaší rezervace do kolonky: "Podaj nr rezerwacji" a zobrazí se Vám letový řád. Pokud nebudete něčemu rozumět, obraťte se, prosím, na naše pracovníky a my Vám rádi čas odletu vyhledáme.
Kde najdeme na letišti stanoviště Rainbow Tours?
Letiště Katovice - stanoviště Rainbow se nachází na terminálu A (v přízemí), naproti kavárně "Coffee House" obchodu "Relay".
Letiště F. Chopina ve Varšava - stanoviště Rainbow Tours se nachází mezi zónou B a C (mezi starým a novým terminálem), v zóně označené „Biura Podroży“ (Cestovní kanceláře) – naproti obchodu Virgin.
Jak se dostanu na letiště v Katovicích?
Informace ohledně dopravy na letiště v Katovicích najdete zde: http://rainbowtours.cz/stranky/letiste-katovice
Jak se dostanu na letiště ve Varšavě?
Informace ohledně dopravy na letiště F. Chopina ve Varšavě najdete zde: http://rainbowtours.cz/stranky/letiste-varsava
Nabízí Rainbow Tours slevy na parkování na letišti?
Informace o všech akčních nabídkách leiště Katovice najdete přímo na stránkách www.katowice-airport.com
Na letišti ve Varšavě jsou také výhodné ceny za parkování. Více informací najdete zde: http://rainbowtours.cz/stranky/letiste-varsava
Co je to Garanční Fond Turistiky?
V souvislosti s novelou Zákona o turistických službách z 26.11.2016 - čl. 10f par. 3 ze dne 26.11.2016 je k cenám zájezdů organizovaných a prodávaných cestovní kanceláří Rainbow připočten poplatek, který je kancelář povinna odvádět v celkové výši do GARANČNÍHO FONDU TURISTIKY.
Povinnost vybírání poplatku do GARANČNÍHO FONDU TURISTIKY se vztahuje na všechny organizátory zájezdů působících na polském trhu. Z poplatků budou hrazeny možné náklady na návrat turistů do Polska a vrácení peněz klientům za přerušené nebo nerealizované zájezdy v případě, kdy jakákoli polská cestovní kancelář nebude schopna dostát svým závazkům. Výše poplatku se liší a podle nařízení ministra sportu a cestovního ruchu byly přijaty tyto částky:
15 PLN/os. - za letecké zájezdy realizované charterovým letem s výjimkou zemí, které mají pozemní hranici s Polskem
13 PLN/os. - za letecké zájezdy realizované pravidelnou linkou mimo Evropu
10 PLN/os. - za autokarové zájezdy a lety pravidelnou linkou v Evropě s výjimkou zemí, které mají pozemní hranici s Polskem
Novelizované části Zákona o turistických službách jsou k nahlédnutí ve Věstníku zákonů pod odkazem: http://dziennikustaw.gov.pl/du/2016/1334/1 a v nařízení ministra sportu a cestovního ruchu ze dne 21.11.2016 o výši poplatku do GARANČNÍHO FONDU TURISTIKY: http://www.dziennikustaw.gov.pl/DU/2016/1900.
Má dítě nárok na slevu?
Dítě (obvykle do 12 let) má nárok na slevu pouze v případě, kdy jsou na pokoji ubytované 2 plně platící osoby a dítě je na přistýlce. Pokud cestuje s dítětem pouze 1 dospělá osoba, platí i dítě plnou cenu (věk dítěte v tomto případě nehraje roli). Věková hranice pro slevu na dítě závisí na hotelu. Nejčastěji uznávají hotely slevu pro děti do 12 let.
Kolik platí za zájezd dítě do 2 let?
Dítě do 2 let cestuje s Rainbow zcela zdarma (bez nároku na místo v letadle, ale má nárok na přepravu dětského kočárku zdarma). Ve většině hotelů je možné vyžádat pro dítě do 2 let dětskou postýlku (může být za zdarma nebo za poplatek).