Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Cestovní pojištění v ceně zájezdu!

Tel: 595 540 934
Po - Pá 08:00 - 18:00
info@rainbowtours.cz

Karta stálého klienta

Našim klientům nabízíme možnost stát se držitelem karty stálého klienta. Za poplatek cca 1 850 Kč (299 PLN) můžete čerpat výhodné slevy pro Vaši dovolenou s cestovní kanceláří Rainbow Tours a.s.

 

 

Slevy pro držitele karty stálého klienta:
- 10% sleva z katalogových cen všech zájezdů
- 5% sleva na zájezdy Last minute
- 2% sleva na všechny zájezdy po uplatnění aktuální slevové akce – např. First minute apod. (neplatí pro zájezdy Last minute)

 

Podmínky pro vystavení karty stálého klienta:

  1. Karta stálého klienta je nepřenosná. Platí pro držitele karty a jednu doprovodnou osobu a až pro 4 děti do 18 let, cestující společně s držitelem karty stálého klienta. Osoby, které během zájezdu dovrší 18 let věku, jsou brány jako osoby dospělé a musí mít svou vlastní kartu stálého klienta.
  2. Sleva je poskytována ze základní ceny zájezdu /bez příplatku/.
  3. Karta stálého klienta není kreditní karta.
  4. Karta stálého klienta je platná na dobu neurčitou. Pokud však není použita do 5 let od jejího vystavení, je automaticky zrušena.
  5. Ztráta nebo zničení karty musí být nahlášeno v některé z poboček cestovní kanceláře Rainbow Tours a.s. Vystavení duplikátu karty je zpoplatněno cca 120 Kč (19 PLN).
  6. Po 3 uskutečněných zájezdech s cestovní kanceláří Rainbow Tours a.s. má klient nárok na kartu stálého klienta zdarma. Musí však o kartu stálého klienta zažádat a doložit, že se 3 zájezdů s cestovní kanceláří Rainbow Tours a.s. skutečně zúčastnil (neplatí pro nákup samostatných letenek na pravidelných linkách nebo charterových letech).
  7. Pokud tuto skutečnost nedoloží, bude mu karta stálého klienta vydána za poplatek cca 1 850 Kč (299 PLN).
  8. Karta stálého klienta bude zaslána poštou na uvedenou adresu klienta do 30 dnů.
  9. V případě, že klient korespondenční adresu neuvede, nemůže být držitelem karty stálého klienta.
  10. Majitelem karty stálého klienta může být pouze dospělá osoba, proto je nezbytné vždy uvést datum narození.
  11. S žádostí o vydání karty stálého klienta souhlasí klient se zasíláním různých informací např. nabídkou zájezdů, různých slevových akcí apod. Pokud klient se zasíláním informací nesouhlasí, nemůže být držitelem karty stálého klienta.
  12. Číslo karty stálého klienta musí být zadáno do rezervace ještě před jejím potvrzením. Do již potvrzené rezervace není možné kartu stálého klienta přidat.
Loading