Našim klientům nabízíme možnost stát se držitelem karty stálého klienta. Za poplatek cca 1 850 Kč (299 PLN) můžete čerpat výhodné slevy pro Vaši dovolenou s cestovní kanceláří Rainbow Tours a.s.

Slevy pro držitele karty stálého klienta:
- 10% sleva z katalogových cen všech zájezdů
- 5% sleva na zájezdy Last minute
- 2% sleva na všechny zájezdy po uplatnění aktuální slevové akce – např. First minute apod. (neplatí pro zájezdy Last minute)
Podmínky pro vystavení karty stálého klienta:
- Karta stálého klienta je nepřenosná. Platí pro držitele karty a jednu doprovodnou osobu a až pro 4 děti do 18 let, cestující společně s držitelem karty stálého klienta. Osoby, které během zájezdu dovrší 18 let věku, jsou brány jako osoby dospělé a musí mít svou vlastní kartu stálého klienta.
- Sleva je poskytována ze základní ceny zájezdu /bez příplatku/.
- Karta stálého klienta není kreditní karta.
- Karta stálého klienta je platná na dobu neurčitou. Pokud však není použita do 5 let od jejího vystavení, je automaticky zrušena.
- Ztráta nebo zničení karty musí být nahlášeno v některé z poboček cestovní kanceláře Rainbow Tours a.s. Vystavení duplikátu karty je zpoplatněno cca 120 Kč (19 PLN).
- Po 3 uskutečněných zájezdech s cestovní kanceláří Rainbow Tours a.s. má klient nárok na kartu stálého klienta zdarma. Musí však o kartu stálého klienta zažádat a doložit, že se 3 zájezdů s cestovní kanceláří Rainbow Tours a.s. skutečně zúčastnil (neplatí pro nákup samostatných letenek na pravidelných linkách nebo charterových letech).
- Pokud tuto skutečnost nedoloží, bude mu karta stálého klienta vydána za poplatek cca 1 850 Kč (299 PLN).
- Karta stálého klienta bude zaslána poštou na uvedenou adresu klienta do 30 dnů.
- V případě, že klient korespondenční adresu neuvede, nemůže být držitelem karty stálého klienta.
- Majitelem karty stálého klienta může být pouze dospělá osoba, proto je nezbytné vždy uvést datum narození.
- S žádostí o vydání karty stálého klienta souhlasí klient se zasíláním různých informací např. nabídkou zájezdů, různých slevových akcí apod. Pokud klient se zasíláním informací nesouhlasí, nemůže být držitelem karty stálého klienta.
- Číslo karty stálého klienta musí být zadáno do rezervace ještě před jejím potvrzením. Do již potvrzené rezervace není možné kartu stálého klienta přidat.