Abychom vám mohli poskytovat služby sociálních sítí, používáme na tomto webu soubory cookie. Soubory cookie slouží k osobnímu přizpůsobení obsahu, poskytování reklam na míru. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Již 28 let na trhu!

Tel: 595 540 934
Po - Pá 08:00 - 18:00
info@rainbowtours.cz

Kariéra

 

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE S POLŠTINOU

 

- do našeho týmu v Ostravě hledáme novou kolegyni nebo kolegu
 

 

Pracovní náplň:

  • administrativa spojená s prodejem zájezdů a chodem pobočky cestovní kanceláře (vystavování faktur, zasílání odbavení klientům, vyřizování pošty, vaření kávy J apod.)
  • práce v interním rezervačním systému v polském jazyce (zaškolíme)
  • telefonická a emailová komunikace v polském jazyce s pracovníky helpdesku na centrále v Polsku
  • překlady textů z polského do českého jazyka

 

Požadujeme:

  • znalost polského jazyka
  • minimálně uživatelská znalost práce na PC
  • komunikační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • praxe v oboru cestovního ruchu výhodou
  • znalost grafických programů výhodou


Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném kolektivu
  • benefity v závislosti na celkových výsledcích prodeje
  • pravidelné služební cesty do celého světa v rámci tzv. study tours
  • místo výkonu práce: Nádražní 142/20, Ostrava

 

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis s průvodním dopisem na email: info@rainbowtours.cz